fbpx

Minoka HR

Servicii

Oferim o gamă largă de servicii în resurse umane și conexe

Serviciile noastre se pot acorda exclusiv online

Este o funcție administrativă extrem de reglementată care trebuie îndeplinită în mod corespunzător pentru a evita amenzile și alte sancțiuni.

Plata salariilor nu trebuie să fie stresantă.

Tehnologia și serviciile administrative pe care ti le oferim, asigură procesarea exactă a tuturor responsabilităților în materie de salarizare și administrare fiscală a afacerii tale, astfel încât să fii relaxat şi in siguranţă.

Dispunem de procese de HR si salarizare automatizate. Software-ul nostru este performant si securizat, în conformitate cu rigorile GDPR motiv pentru care contribuie la prevenirea erorilor umane in ceea ce priveste analiza şi procesarea datelor.

Minoka HR iti pune la dispoziţie rapoarte, statistici şi grafice utile pentru a fi mereu în controlul afacerii tale.

Ce facem concret?

  • Întocmim statele de plată lunare si fluturaşii de salarii
  • Generam notele contabile şi cheltuielile cu salariatii
  • Întocmim ordinele de plată sau foile de vărsământ pentru plata obligaţiilor fiscale aferente contribuțiilor sociale și ale impozitului pe salarii
  • Întocmim şi/(sau – la cerere) depunem declaraţia unica D112 privind impozitele pe salarii şi contribuţiile sociale, precum şi anexele privind asiguraţii
  • Întocmim adeverinţele de salariat (pentru medic, de vechime, pentru concediul de creștere și îngrijire a copilului de până la doi/trei ani, privind stagiul de cotizare, pentru diverse instituții, etc.)
  • Întocmim rapoarte atunci cand le soliciti (rapoarte privind cheltuielile cu salariile la nivel de compartimente/societate/etc., situaţia concediilor de odihna cuvenite efectuate şi neefectuate în cursul unui an, programarea anuală a concediilor de odihnă, etc.)
  • Întocmim dosarele de recuperare a sumelor pentru concedii medicale de la FNUASS
  • Întocmim dosarele de popriri, formulăm răspunsuri referitoare la popriri, purtăm  corespondența cu executorii judecătorești sau cu orice alt creditor în vederea înființării/derulării până la stingerea debitelor salariaților, reținem pe statele de salarii sumele poprite până la stingerea acestora și întocmim op-urile pentru plata lor.

Gestionarea sarcinilor administrative zilnice te poate distrage de la dezvoltarea afacerii.

Suntem aici pentru a-ți oferi tot sprijinul de care ai nevoie, în domeniul resurselor umane, consultanță în legislația muncii și GDPR, pentru ca tu să construiești o forță de muncă productivă şi motivată.

Între timp, compania ta se va concentra pe strategiile de succes.

Fii smart și ia cele mai bune decizii strategice!

Gestionarea funcțiilor de resurse umane și actualizările legislative reprezintă două dintre cele mai importante provocări ale antreprenorilor. 

Experții nostri te ajută să anticipezi, să te pregătesti, să înțelegi şi să te adaptezi la schimbările care iți afectează afacerea. 

Te ajutăm să iei cele mai bune decizii strategice care măresc agilitatea în afaceri și permit creșterea business-ului.

Fii smart și gestionează angajații sub “umbrela” oferită de Minoka HR!

„Ciclul de viață al angajaților” este un mod practic de a privi locul de muncă și este locul unde angajatorii pot îmbunătăți experiența angajaților. Prin inteligenta gestionare a angajaților, afacerea ta va reduce riscul locului de muncă, îți va maximiza rentabilitatea cheltuielilor cu salariul acordat per angajat și te va face un angajator mai atractiv.

Ce facem concret?

  • Te asistăm la încheierea contractului individual de muncă
  • Întocmim şi administrăm dosarele de personal ale angajaţilor
  • Facem auditul dosarelor de personal, la nevoie și la cerere
  • Actualizăm permanent baza de date
  • Întocmim documentele necesare încheierii, modificării, suspendării (inclusiv pentru somaj tehnic), încetării contractelor individuale de muncă
  • Oferim servicii REVISAL – obținem parola de la ITM, completăm și transmitem online REVISAL-ul
  • Inserăm în contractele de muncă clauzele suplimentare (de ex. clauza de muncă la domiciliu, de confidenţialitate, de mobilitate, de neconcurență, de formare profesională, privind utilizarea autovehiculului proprietatea angajatorului, etc.)
  • Modificăm contractul individual de muncă intr-unul de telemuncă
  • Prin experții noștri în legislația muncii aplicăm, la cererea părților, procedura de conciliere astfel încât conflictele de muncă să se rezolve pe cale amiabilă, fără a se mai ajunge la instanțele de judecată, cu cheltuieli semnificativ reduse față de cheltuielile de judecată și într-o perioadă de timp incomparabilă cu cea a rezolvării conflictelor în instanță 
  • Întocmim documentele necesare aplicării sancţiunilor disciplinare, la nevoie
  • Întocmim pachetul de documente la încetarea contractului de muncă
  • Uneori, în funcție de complexitate și durată, întocmim documentația pentru obţinerea permiselor de muncă pentru cetăţenii străini și pentru obţinerea formularului A1
  • Întocmim documentele necesare pentru declararea postului vacant la AJOFM și documentele pentru obţinerea repartiţiilor, subvenţiilor şi ajutoarelor financiare
  • Întocmim și/sau actualizăm Regulamentul Intern pe obiect de activitate, adaptat la afacerea ta
  • Întocmim şi/sau actualizăm fișele de post
  • Oferim asistență la întocmirea evaluării anuale a salariaţilor
  • Întocmim documentația privind demararea negocierii Contractului colectiv de muncă la nivel de unitate şi acordam asistență la întocmirea lui
  • Efectuăm programarea şi ținem evidența examenelor medicale de medicina muncii
  • Verificăm și procesăm pontajul lunar
  • Întocmim pontajele lunare pe baza informaţiilor primite de la tine, la cerere, sau mai bine îți punem la dispoziţie o aplicaţie interfaţată cu sistemul nostru de lucru
  • Dacă dorești îți putem pune la dispoziție interfețe de autopontaj prin care fiecare salariat care lucrează la sediu, de acasă ori din orice altă locație, se ponteaza singur, își introduce diverse cereri (de concediu, de învoire, etc.) cu ajutorul unei aplicații instalată pe telefonul mobil sau pe laptop. Printr-un flux de aprobări stabilit împreună cu tine, vei ști în orice moment ce fac salariații tăi.  Tu ramâi în control total asupra activității salariaților tăi
  • Inserăm cererile de concediu și alte cereri ale salariaților în sistemul integrat de pontaj
  • Ținem corect evidența orelor de muncă, inclusiv a celor suplimentare
  • Sistemul nostru de pontaj este integrat cu sistemul de salarizare astfel încât este exclusă orice eroare de evidență a muncii și calcul salarial

Beneficiile/bonificațiile potrivite sporesc satisfacția și loialitatea angajaților.

Prin serviciile de administrare a beneficiilor și compensațiilor noi te ajutăm, să investești inteligent în angajații tăi, să-i fidelizezi, astfel încât să devină ambasadorii tăi.

Prin partenerii noştri ai acces la furnizori de înaltă calitate care oferă asigurări de sănătate, de viață, beneficii auxiliare, planuri de pensionare, diverse abonamente (medicale, la sala de sport, SPA, etc.)  și altele pachete personalizate în funcție de necesitățile angajaților tăi

  • Asigurăm managementul bonusurilor (tichete de masă, tichete cadou, tichete de vacanţă, tichete de creşă, tichete culturale, servicii medicale private, pensii private, abonamente diverse și orice alte pachete, potrivit politicilor companiei tale)
  • Organizăm, la cerere, evenimente corporate, gamification, team building

Prin experții noștri în legislația muncii, resurse umane și cei în salarizare/fiscalitate, îți oferim:

  • Consultanță și/sau training în păstrarea evidenței privind prezența salariaţilor
  • Consultață și/sau training în planificarea evidenței concediilor de odihnă
  • Consultanță și/sau training în GDPR (explicarea legislaţiei în domeniul protecției datelor cu caracter personal – GDPR, evaluarea unităţii/serviciului din punct de vedere al prelucrării datelor cu caracter personal, propunerea unui plan de implementare)
  • Consultanță și/sau training în domeniul dezvoltării profesionale, calificării/recalificării profesionale
  • Îți asigurăm asistența la întocmirea diverselor politici și proceduri de HR și GDPR
  • Te reprezentăm în relațiile cu Ministerul Finanțelor Publice, Inspectoratul Teritorial de Muncă, Casa de Asigurări Sociale, Casa de Asigurări Sociale de Sănătate, Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă în ceea ce priveşte calculul salarial, asigurările sociale şi administrarea personalului
  • Monitorizăm legislația în domeniul muncii, administrării de personal, salarizării și te informăm prompt cu privire la modificările legislative care au impact în activitatea ta
  • Te reprezentăm gratuit în faţa controalelor ITM care au ca obiect administrarea personalului, asigurările sociale, modul de calcul al statelor de salarii, dacă acest lucru nu presupune deplasarea la mai mult de 50 km de sediul nostru și contra cost (la cerere) dacă acest lucru presupune deplasarea la mai mult de 50 km de sediul nostru
  • Uneori, în limita timpului disponibil, înfiinţam firme, puncte de lucru, facem modificări firmă la ONRC sau îți oferim consultanță pentru aceste acțiuni
  • Îți oferim consultanță și sprijin, prin partenerii noștri, în achizitionarea serviciilor conexe:
    • Recrutare,
    • SSM,
    • Situații de Urgență,
    • Mediu,
    • Contabilitate,
    • Marketing,
    • Medicina muncii,
    • Asigurări medicale private de sănătate și de viață,
    • Evaluarea psihologică a personalului și altele