fbpx

Minoka HR

ANUNT IMPORTANT!

Draga antreprenor,

Iti amintesc faptul ca si in aceasta perioada de mari transformari sociale si economice, noi iti suntem alaturi, pregatiti sa preluam cat mai mult din sarcinile administrative de HR, sa-ti oferim consultanta de specialitate in HR, consultanta juridica de dreptul muncii, training online pentru salariati.

Asa iti poti duce businessul mai departe fara sincope si fara pierderi inutile de resurse valoroase.
 
Oferindu-ti servicii externalizate de HR cu specialisti dedicati si folosind tehnologie performanta cu ajutorul careia eliminam erorile umane, noi putem sa te eliberam de unele obligatii legale referitoare la procesele de salarizare, administrare de personal, training si consultanta de specialitate, uneori foarte impovaratoare, chiar si pentru o perioada determinata de timp, atat cat vei considera tu necesar.

Tu ramai in control total al afacerii tale, chiar daca ai decis sa se lucreze de acasa. Astfel iti poti redirectiona energia catre ceea iti face reala placere: timp de calitate cu familia, activitati distractive cu copiii, discutii cu prietenii, etc..

Noi, ne putem ocupa pentru tine de:

Payroll

  • Întocmirea pontajelor pe baza informaţiilor primite de la tine. La cerere iti putem  pune la dispoziţie o aplicaţie interfaţata cu sistemul nostru de lucru
  • Procesarea lunară a salariilor
  • Întocmirea statelor de plată lunare si a fluturaşilor de salarii
  • Generarea notelor contabile si a cheltuielilor societatii cu salariatii
  • Întocmirea ordinelor de plată sau foilor de vărsământ pentru plata obligaţiilor fiscale aferente statului de salarii
  • Întocmirea şi/sau depunerea (la cerere), a declaraţiei unice D112 privind impozitele şi contribuţiile sociale, precum şi a anexelor privind asiguraţii
  • Întocmirea adeverinţelor de salariat (pentru internări în spital, de vechime, pentru cresterea si ingrijirea copilului, etc.)
  • Întocmirea de rapoarte la solicitările tale (rapoarte privind cheltuielile cu salariile la nivel de compartimente/societate/etc., situaţia concediilor de odihna cuvenite efectuate şi neefectuate în cursul unui an, programarea anuală a concediilor de odihnă, etc.)
  • Întocmirea dosarelor de recuperare a sumelor pentru concedii medicale de la FNUASS
  • Înfiinţarea si managementul popririlor
  • Managementul compensatiilor si beneficiilor

Administrarea personalului

  • Intocmirea şi administrarea dosarelor de personal ale angajaţilor
  • Intocmirea documentelor pentru încheierea, modificarea, suspendarea/încetarea contractelor individuale de muncă
  • Servicii REVISAL – completarea şi transmiterea în format electronic
  • Inserarea în contractele de muncă a clauzelor suplimentare (de ex. clauza de telemunca, munca la domiciliu, confidenţialitate, mobilitate, neconcurență, de formare profesională, privind utilizarea autovehiculului proprietatea angajatorului, somaj tehnic in cazul intreruperii temporare a activitatii, modificarea programului de lucru de la 5 la 4 zile pe saptamana, etc.)  prin acte aditionale, decizii colective, dupa caz    
  • Declararea postului vacant si alte comunicari la AJOFM, intocmirea documentelor pentru obţinerea repartiţiilor, subvenţiilor şi ajutoarelor financiare
  • Intocmirea sau asistenta la intocmirea Regulamentului Intern  
  • Intocmirea şi/sau actualizarea Fiselor de post
  • Asistentă la întocmirea evaluării anuale a salariaţilor
  • Intocmirea documentației privind demararea negocierii Contractului colectiv de muncă, unde e cazul
  • Programarea şi evidența examenelor medicale de medicină muncii
  • Auditul dosarelor de personal

Toate documentele sunt protejate din punct de vedere al confidentialitatii datelor cu caracter personal si ti le trimitem lunar pe email.

Suntem aici pentru orice detalii ai nevoie pentru a lua o decizie.

Ne poti contacta pe adresa de email office@minokahr.ro si mihaelacez@gmail.com sau la nr. de telefon 0752-209-223.
 
Iti multumim,
Echipa MINOKA HR

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *