fbpx

Minoka HR

Să ne cunoaștem

Misiunea noastră 

Mai aproape de oameni, facând lumină acolo unde legile și rutina întunecă orizontul muncii

Susţinem antreprenorii și profesioniștii de HR în drumul lor spre prosperitate, având grijă să înțeleagă și să aplice corect legislația muncii și a protecției datelor cu caracter personal. 

Reducem povara administrativă și grijile legate de salarii, evidența muncii, angajări, fluctuația salariaților, relația angajat-angajator, astfel încât tu, antreprenor și tu profesionist de HR, să te poți concentra pe activități generatoare de venituri. 

Facem ca fluxul de numerar al afacerii să fie mai previzibil prin eliminarea riscului neconformării legislative în resurse umane, a răspunderii juridice specifică legislației muncii și prin reducerea cheltuielilor cu personalul specializat.

Tu, antreprenor de succes, devii angajator mai atractiv atunci când te focuseazi pe oameni, nu pe procese de HR.

Cine suntem noi? 

Suntem Minoka HR și suntem aici pentru a sprijini angajatorii și profesioniștii de HR sa înțeleagă și să aplice corect:

  • legislația muncii
  • procedurile și procesele de resurse umane
  • calculul salariilor și taxelor salariale
  • protecția datelor cu caracter personal – GDPR 
  • planul de carieră și dezvoltare personală pentru angajați 

Specialistii nostri, îți stau la dispoziție cu toate cunoștințele și experiența dobandite în peste 15 ani de carieră. 

Folosim și îți punem la dispoziţie, tehnologie avansată care reduce riscul erorilor umane. 

Te degrevăm de sarcinile rutiniere, astfel încât tu, antreprenor și tu profesionist de HR să ai timp să te concentrezi pe dezvoltarea propriei afaceri, propriei cariere, pe viziunea și misiunea ta.

Ne pasă de:

  • tine
  • afacerea ta
  • timpul tău
  • echilibrul între munca și viața personală
  • angajații tăi
  • bucuria cu care fiecare om din echipa ta vine zi de zi la muncă.

Tu, antreprenorul zilelor noastre, susţii economia ţării și îți asumi enorma povară financiară.

Ești eroul economiei și pentru asta te onorăm și îți redăm timpul pe care îl pierzi cu sarcini rutiniere.

Ce facem noi?

Scopul nostru este să îți înțelegem afacerea în așa fel încât să îți furnizăm cele mai potrivite servicii pentru a:

  • elimina riscul conflictelor între salariați pe diverse aspecte, inclusiv pe tema diferențelor salariale și bonificațiilor
  • reduce semnificativ riscul apariției conflictelor de muncă
  • elimina riscul amenzilor ITM

În acest timp, tu antreprenor și tu profesionist de HR, eliberat de grija administrării personalului și a respectării legislației în resurse umane, salarizare, training și GDPR,  ești responsabil să crești frumos, fără blocaje și să devii mai profitabil. 

Timpul pe care ți-l redăm am vrea să îl folosești în așa fel încât să fii fericit.

Nu e obligatoriu, dar ar fi minunat să te întâlnești mai des cu prietenii și persoanele dragi care îți tot spun că în ultimul timp ai devenit invizibil, să ai activități distractive cu copiii care cresc așa de repede că la un moment dat nu o să-i mai vezi alergînd prin casă ci vor fi la casa lor, să te relaxezi la SPA ori într-o vacanță fără stress-ul că în timp ce tu esti pe o plaja exotică sau oriunde îți place, afacerea ta va rămâne fără specialistul de resurse umane și la întoarcere nu știi dacă îți mai găsești toți angajații ori au plecat cu tot cu afacerea ta, să petreci timp de calitate cu partenerul/partenera și familia care suferă cel mai mult că de o lungă perioadă de timp nu ai mai dat nici un semn că exiști în viața lor și s-ar putea ca părinții tăi să devină între timp o amintire.

Bucură-te de afacerea ta! Folosește timpul și banii cu înțelepciune!

Istoric

Fondată în 2019, de o profesionistă ambițioasa, în cadrul proiectului “START – UP AS – Antreprenor de Succes în Regiunea Sud-Est”, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin programul “Capital Uman 2014-2020”, Minoka HR se concentrează întotdeauna pe susţinerea, antreprenorilor si profesioniștilor de HR.

După ce s-a confruntat cu numeroase provocări în vasta cariera de jurist, expert în legislaţia muncii, manager de resurse umane, inspector de resurse umane și de SSM, trainer/formator autorizat GDPR, fondatoarea a avut cateva momente de AHA, care au facut diferența în viața ei și a celor din jurul ei și datorită cărora:

  • a înțeles că orice om, indiferent de poziția în care lucrează își dorește libertate și fericire
  • i-a fost clar că regulile neînțelese duc la constrângeri inutile și inevitabil la frustrări
  • a realizat că oamenii își doresc sincer să comunice dar nu știu cum să o facă
  • a vazut că atunci când dai din ce ai și din ce stii, primești înzecit înapoi
  • s-a lămurit că locul de muncă se transforma într-o experiență frumoasă sau într-un coșmar în funcție de cât de relaxați și educați sunt oamenii din jur
  • a observat că onorându-și munca, cu cea mai mare responsabilitate și aplicând cunoștințele și experiențele dobândite, în cel mai bun mod posibil, a salvat de la amenzi și alte sancțiuni firmele consiliate și că de cele mai multe ori neînțelegerea corectă a unei subtilități a legii, duce la sancțiuni care ar putea fi evitate 
  • a ajuns la concluzia că dezvoltarea continuă atât profesională cât și personală este esențială pentru starea de bine a fiecăruia.

Așadar a realizat nevoia existenței unor specialiști bine pregătiți, umani dar în același timp și obiectivi, în orice business.

Obiectivitatea și imparțialitatea sunt realizabile numai având o privire de ansamblu, din afara firmei.

Astfel a apărut necesitatea externalizării cât mai multor servicii, implicit și a serviciilor de resurse umane și salarizare. 

Aşa s-a născut Minoka HR, pregatită să acopere nevoia de specialiști competenți, necesari ca o gură de aer proaspăt pentru orice afacere.

Companiile își îndreaptă atenția spre externalizarea serviciilor atunci când află și înțeleg cât este de important să aibă un partener de business de încredere și vor să îşi concentreze energia pe profit și performanță. 

Externalizarea serviciilor de resurselor umane și salarizare are cu certitudine un impact pozitiv uriaș asupra capacității de gestionare eficientă a angajaților, reducerii volumului de muncă dar și asupra confortului psihic al managerilor și salariatilor.  

Toate datele furnizate și discuțiile purtate cu tine și salariații tăi sunt confidențiale și realizate într-un cadru relaxat.

Știm că ai responsabilități uriașe pentru angajații tăi și că este imperios necesar să te conformezi rigorilor legislative din domeniul muncii și pritecției datelor cu caracter personal, mai ales atunci când legile se modifică de la o zi la alta, de aceea venim cu soluțiile potrivite.

Portofoliul nostru de servicii oferă soluții personalizate pentru fiecare model de afacere.

Sunt funcţii care se pretează uşor la externalizare, cu impact major asupra volumului de muncă. 

Care este cel mai bun serviciu de resurse umane și salarizare, externalizat, pentru compania ta? 

Performanță

Companiile își îndreaptă atenția către servicii externalizate de HR atunci când află și înțeleg cât este de important să aibă un partener de business de încredere și doresc să își concentreze energia pe profit și performanță.

Externalizarea serviciilor de resurse umane și salarizare are un impact pozitiv asupra capacității de gestionare eficientă a angajaților, reducerii volumului de muncă dar și asupra confortului psihic al managerilor și salariaților.